Autodenunt pentru vot dublu. Capsunarii sunt mai egali decât restul românilor

Parchetele noastre ancheteaza voturi suspecte la referendum. Ca întreaba oamenii (trec peste picanteria cu biblia în mâna anchetatorilor) daca au votat este OK; dar când îi întreaba cum au votat, nu mai este OK, pentru ca secretul votului se opune devoalarii sensului acestuia. Pentru a dovedi fraudarea, era suficient sa se dovedeasca ca oamenii pretins votanti nu au votat; daca cercetam sensul votului, este clar inchizitie si stalinism, sa nu ne ferim de realitati.

Am înteles ca, dupa descuinderile martorilor lui Basescu pe batatura taranilor, cu biblia basimului în mâna pentru a lupta cu erezia numita democratie si vot popular, o seama de persoane se autodenunta ca find votanti. Ei bine, trendul fiind deja setat, ma denunt si eu.

Doamna Kövesi, sunt cetatean român cu domiciliul în România si resedinta în strainatate (desi va e greu sa faceti diferenta între domiciliu si resedinta, cautati un pic). Potrivit legii straine (europene, uniforme de altfel) eu am dreptul sa votez, la alegerile locale si la alegerile europarlamentare atât în tara de resedinta, cât si în tara de domiciliu.

La alegerile locale din iunie 2012, fiind întâmplator la o nunta în România, am votat. Am verificat listele electorale permanente si, fireste, figuram pe ele (sa se umfle coledziul de electori), desi eu de patru ani nu mai calc prin tara decât ca turist în concediu. Am votat la locale, dar din simplul motiv ca eu nu am optat sa fiu înscris pe lista electorilor din tara de resedinta, deci votul meu nu poate fi dublu. Dar ar putea fi dublu, si înca legal; deci ma autodenunt ca infractor la legea electorala si a referendumului.

La referendumul din 2011 am fost declarat oficial CAPSUNAR, adica persoana cu domiciliul în România si resedinta în strainatate; autoritatile stiau ca nu am mai locuiesc în tara, ca nu vin la vot, dar m-au pastrat în geam ca sa îmi ia Basescu pensia (ca în bancul cu Alinuta), sa umfle circumscriptiile electorale cu morti si absenti si sa creasca artificial pragul electoral la referendum.

Propaganda basista a urlat: daca eliminam românii din strainatate de pe listele electorale permanente, ei vor pierde dreptul de vot. Ce prostie sinistra : ei deja au drept de vot în tara de resedinta, nu pot avea mai multe drepturi de vot decât alti cetateni europeni. La alegerile locale si europarlamentare, eu, ca român capsunar, pot vota si în Românica dar si în tara de resedinta : sunt eu un supracetatean cu mai multe drepturi decât simplul cetatean cu unul singur? S-a reintrodus votul cenzitar, cu coeficient doi pentru capsunari si nu am aflat noi?

Mi-e sila de Parchet, care face anchete staliniste exact ca în anii ’50. Dar mi-e sila ca în România s-a pierdut decenta, buna-credinta, bunul-simt. Le declaram nule.

2 răspunsuri la Autodenunt pentru vot dublu. Capsunarii sunt mai egali decât restul românilor

  1. koko spune:

    am sa citez un clasic prostanac,arogant,tantalau in viata” mai apareti? nu dvs ci fituica asta de blog ma refer”

Lasă un răspuns

