Am început şcoala. Şi se pare că aici se face carte serioasă.

Deşi pare greu de crezut, există câteva persoane care chiar au observat că nu am postat nimic de două zile.

Se pare că nu voi mai avea aşa de multe postări în viitorul apropiat, deoarece în cadrul orarului  ULB numai disciplinele teoretice înseamnă 25 ore pe săptămână, fără TP (travaux practiques), deci programul final va fi şi mai încărcat.

Deocamdată îmi place enorm ce văd, vă ţin la curent.  De exemplu, azi, unul din cursuri s-a limitat la a discuta un articol din codul civil, coerent şi exhaustiv, cu obiectul, istoricul reglementării, modificări, jurisprudenţă, revirimentul jurisprudenţei, studii de speţă – nu a fost plicticos de loc, nu am băgat de seamă până acasă, când mi-am inspectat notiţele, că timp de două ore se discutase un singur articol al Codului civil!!!!

PS : cursul de drept comercial a început cu teoria comercianţilor – deci s-a discutat in extenso despre contractul de societate. Cu satisfacţie vă declar că nu există o măgulire de orgoliu mai mare ca aceea de a descoperi că opiniile mele pe un text juridic nou (cum este NCC în România, text încă neintrat în vigoare), referitoare la contractul de societate sunt concordante cu cele ale doctrinei belgiene care a analizat textul belgian corespunzător, text intrat în vigoare şi verificat de ani de practică.

Un răspuns la Am început şcoala. Şi se pare că aici se face carte serioasă.

  1. Fel spune:

    Chiar ma intrebam cum ti se pare la master intrucat nu am mai avut timp sa vorbim, si exact la ceea ce relatezi ma si asteptam. Pe undeva se mai invata, se mai si munceste pe bune…Ai o satisfactie….

Lasă un răspuns

