Noul Cod Civil si Noul Cod de Procedura Civila

Cineva mi-a sugerat sa-mi  pun neuronul cel singuratec la treaba, in sensul de a-mi da io cu parerea cu privire la impactul noilor reglementari in activitatea juridica curenta. Demersul nici ca putea fi mai de actualitate, avand in vedere ca s-ar parea ca activitatea comisiei  de redactare coduri va inceta maine iar noul cod civil este prognozat a intra in vigoare pe la mijlocul lunii iulie 2010, deci intr-o luna!!!!

Pe mine personal provocarea ma bucura, pentru ca va trebui sa imi obisnuiesc neuronul sa gandeasca de unul singur, pe o lege noua, necomentata, fara cartea lui Beleiu, Barsan, Filipescu, Boroi s.a.m.d. Partea proasta este ca neuronul meu mai da si rateuri, mai ales ca este singuratec prin scafarlie si mucegait de neuz . Asa ca neuronului meu i-ar prinde bine ajutorul multilor neuroni ai dvs., ca sa n-o ia razna pe campii cu concluzii eronate, beneficiind totodata de pe urma feed-back-ului nepretuit al stiintei de carte autentice (nu sunt antifrastic).

Cine este interesat sa discutam impactul preconizat al noilor reglementari in activitatea curenta, sa bage un comment. Sau sa propuna un „topic”, un subiect care il intereseaza. Ma apuc de treaba doar daca primesc suficiente dovezi de interes, altminteri risc sa fac literatura de sertar, fie ea literatura juridica.

2 răspunsuri la Noul Cod Civil si Noul Cod de Procedura Civila

  1. ML spune:

    prietene… ma intereseaza de mor! da’ n-am timp sa ma aplec asupra domeniului cu implicarea pe care un astfel de proiect ar necesita-o.

    ce-ar fi sa faci matele un rezumat pt tema reglementarii garantiilor la cerere. ca asta chiar ca e 9.🙂

    ML

Lasă un răspuns

